Marketing tips για να αποκτήσετε το δικό σας φανατικό κοινό

Share

Η ομορφιά είναι ένας τομέας στον οποίο υπάρχει μεγάλος ανταγωνισμός, ο οποίος μάλιστα σε ορισμένες περιπτώσεις μπορεί να γίνει και «άγριος». Μέσα σε αυτό το κλίμα οι επιχειρήσεις που βρίσκονται στον τομέα της ομορφιάς πρέπει να παλέψουν για να διακριθούν έναντι των υπολοίπων και να κερδίσουν την εμπιστοσύνη ακόμα περισσότερων πελατών. Πώς μπορείτε να αποκτήσετε και εσείς το δικό σας φανατικό κοινό; Διαβάστε παρακάτω μερικά χρήσιμα marketing tips.

 

Κάντε το brand σας διακριτό και μοναδικό

Ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες κατά την εμπορική προώθηση οποιουδήποτε κέντρου αισθητικής είναι να βεβαιωθείτε ότι το brand είναι διακριτικό και μοναδικό. Πριν ξεκινήσετε να προωθείτε την επιχείρησή σας βεβαιωθείτε ότι έχετε σκεφτεί την προσωπικότητα της εταιρείας, τι αντιπροσωπεύει και ποιο είναι το κοινό σας. Ο τόνος της φωνής, ο χρωματικός συνδυασμός, το λογότυπο και οι εικόνες είναι όλες οι πτυχές που συνθέτουν το branding. Αυτοί οι παράγοντες θα επηρεάσουν σημαντικά το τι σκέφτονται και αισθάνονται οι καταναλωτές για την επιχείρησή σας.

 

Βγάλτε φωτογραφίες και δημοσιεύστε τις στα social media

Τα Social Media είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για την προώθηση του κέντρου αισθητικής σας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τις πλατφόρμες για να αναδείξετε τα αριστουργήματά σας σε υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες. Ένα “πριν και μετά” είναι ένας εξαιρετικός τρόπος για να το κάνετε αυτό. Το Instagram είναι μια φανταστική πλατφόρμα για τους επαγγελματίες του κλάδου της ομορφιάς. Ως οπτική πλατφόρμα, το Instagram μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως portfolio της δουλειάς σας για να προσελκύσετε νέους και υπάρχοντες πελάτες.

 

Διοργανώστε έναν διαγωνισμό

Η διοργάνωση ενός διαγωνισμού στη σελίδα σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να δώσει μεγάλη προβολή στην εταιρεία σας και να αυξήσει τη συμμετοχή. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος να κερδίσετε έναν νέο πελάτη ή να κάνετε έναν πιστό πελάτη πολύ χαρούμενο. Για παράδειγμα, “Κάντε Like και shareστο postγια να κερδίσετε μια δωρεάν θεραπεία αξίας έως και 100 ευρώ”. Αυτού του είδους οι προωθητικές ενέργειες τείνουν να λειτουργούν καλύτερα στις σελίδες του Facebook και του Instagram, αλλά μπορείτε να δοκιμάσετε και άλλες πλατφόρμες αν έχετε μεγάλο κοινό.

 

Αξιοποιήστε καταλόγους και προβάλλετε κριτικές

Αξιοποιήστε τους πόρους που είναι ήδη διαθέσιμοι πχ με τις κριτικές της Google για να διατηρείτε τις πληροφορίες σας στο διαδίκτυο ενημερωμένες και εύκολα προσβάσιμες. Δεδομένου ότι περίπου το 88% των καταναλωτών διαβάζουν κριτικές για να καθορίσουν την ποιότητα μιας επιχείρησης, είναι εξαιρετικά σημαντικό να παρακολουθείτε τις διαδικτυακές κριτικές και να απαντάτε όταν χρειάζεται. Όταν λαμβάνετε μια εξαιρετική κριτική από έναν ευχαριστημένο πελάτη, δημοσιεύστε την στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή στο site σας.

 

Διατηρήστε ενεργό και ενημερωμένο site

Εκτός από τις κριτικές, οι πελάτες μπορεί επίσης να ελέγξουν το site σας πριν κλείσουν ένα ραντεβού, επομένως είναι ζωτικής σημασίας να τον ενημερώνετε τακτικά. Ιδανικά, ο σχεδιασμός και η αίσθηση της ιστοσελίδας σας θα πρέπει να αντικατοπτρίζουν το κέντρο αισθητικής σας. Αυτό θα επιτρέψει στον πελάτη να πάρει μια γεύση του τι πρόκειται να ακολουθήσει όταν κλείσει ραντεβού.

 

Προσέξτε τον χώρο σας

Ένα καθαρός, φωτεινός και φιλόξενος χώρος είναι απαραίτητος. Δημιουργήστε την τέλεια ατμόσφαιρα στον χώρο σας, ώστε οι πελάτες να θέλουν να επιστρέψουν, είτε αυτό σημαίνει ότι θα τους προσφέρετε πχ έναν καφέ όταν θα φτάσουν είτε απλώς έναν άνετο χώρο αναμονής. Από τη στιγμή που ο πελάτης σας θα περάσει την πόρτα θα πρέπει να αισθάνεται άνετα και ότι τον φροντίζουν.

 

Τιμολόγηση

Να είστε έξυπνοι με τις τιμές. Η τιμολόγησή σας θα πρέπει να εξαρτάται από το πελατολόγιό σας, την τοποθεσία και τις υπηρεσίες που προσφέρετε. Σκεφτείτε αυτούς τους παράγοντες πριν αποφασίσετε για την τιμολόγηση. Θα μπορούσατε να προσφέρετε έκπτωση για πιστούς πελάτες, φίλους και συγγενείς ή ακόμη και να προσφέρετε εκπτώσεις σε ραντεβού της τελευταίας στιγμής.

 

Μηνιαίες και εποχιακές προσφορές

Μια “μηνιαία ειδική” προσφορά είναι ένας καλός τρόπος προώθησης ορισμένων προϊόντων ή θεραπειών. Μπορείτε να την προωθήσετε στον χώρο σας, στο site σας ή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ακόμα και μέσω ενημερωτικού δελτίου ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Οι εποχιακές προσφορές μπορούν να σας βοηθήσουν να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές. Χρησιμοποιήστε τις μεγάλες γιορτές ως αφορμή για να προωθήσετε τα προϊόντα και τις θεραπείες σας. Για παράδειγμα, προσφέρετε μια θεραπεία για μητέρα και κόρη ως δώρο για τη Γιορτή της Μητέρας.

 

Ευκαιρίες λιανικής πώλησης

Η προσφορά προϊόντων λιανικής για τους πελάτες σας που μπορούν να πάρουν στο σπίτι τους είναι ένας λαμπρός τρόπος για να κάνετε up-sell. Σε πολλούς πελάτες αρέσει να μπορούν να χρησιμοποιούν τα ίδια προϊόντα που χρησιμοποιεί ένας επαγγελματίας, αυτό μπορεί να είναι οτιδήποτε, από σαμπουάν μέχρι μάσκα προσώπου.

 

Διαφημίστε οι ίδιοι τις υπηρεσίες σας

Βεβαιωθείτε ότι δείχνετε πάντα τον καλύτερό σας εαυτό. Κανείς δεν θα θελήσει κούρεμα από μιαhairstylist με άσχημα μαλλιά ή μανικιούρ από μια τεχνίτρια που το χρειάζεται απεγνωσμένα η ίδια. Αφιερώστε χρόνο για να περιποιηθείτε τον εαυτό σας για να διασφαλίσετε ότι αισθάνεστε και δείχνετε τον καλύτερο εαυτό σας για τους πελάτες σας. Το ίδιο ισχύει και για το προσωπικό σας.

 

 

 

Φόρμα Ενδιαφέροντος

  • Παρακαλώ συμπληρώστε τη φόρμα με τα στοιχεία σας ώστε να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας. Οι πληροφορίες που μας παρέχετε παρακάτω θα βρίσκονται στη κατοχή μας για δύο(2) έτη από την ημερομηνία που μας τα παρείχατε, με στόχο την ενημέρωσή σας για τυχόν προγράμματα, σεμινάρια, εκδηλώσεις και άλλα.
  • Πατώντας “Αποστολή” συμφωνείτε με τους όρους χρήσης και τη πολιτική απορρήτου και προσωπικών δεδομένων (GDPR). Επίσης, συναινείτε στη χρήση των προσωπικών σας δεδομένων από το BePro, για να επικοινωνήσουμε μαζί σας εκ νέου και να σας ενημερώσουμε.
  • Σε περίπτωση που έχετε ερωτήσεις ή κάποιο αίτημα σχετικά με τον τρόπο διαχείρισης των προσωπικών σας δεδομένων, παρακαλώ στείλτε email στο info@bepro.gr και θα σας απαντήσουμε το συντομότερο δυνατόν.